Blogger Layouts

Saturday, March 5, 2011

Sabtu Yg SePi & Sayu

 As Salam...

Hari ni seharian aku di rumah seorg diri melayan blog. Cik Somi kerja n bru je call dia kene OT sbb ade problem. So layan blog lagi la aku....

Sebenarnye hr ni aku plan nk tulis sbb2 aku berblog n apa pengisian di blog aku ni..memandang blog ni blog bru aku tgh pk apa sebenarnye yg ptt aku tulis & share supaya nnt xde la org bosan sgt bile singgah blog aku....aku ade mcm2 idea sebenarnye cume nk pilih yg mn satu yg terbaik...

So aku buat keputusan utk jln2 dulu kt blog2 org lain supaya aku dpt idea pengisian apa yg sesuai...emm mcm2 ada...dan akhirnye aku ter'stuck' kt blog2 yg sgt meruntun jiwa bile membaca nye...aku kadang2 kagum dgn ketabahan & kekuatan mereka2 ini yg melalui kehidupan yg penuh dgn dugaan...ht wanita aku btul2 tersentuh nak2 nye ada gak yg berkaitan dgn aku...bile tgk dugaan & ujian yg menimpa diri x sehebat mereka aku jd tersedar yg aku sebenarnye perlu bersyukur dgn segala nikmat & kurniaan-Nya pada aku selama ni...apa la sgt dugaan yg menimpa aku berbanding dorg..

Apa yg aku dpt utk hr ni, bersyukur & hargai apa yg ada disekeliling kite..setiap yg berlaku pasti ade hikmah..setiap dugaan yg ditempuh dgn kesabaran pasti akan terbalas..kalau tidak di dunia di akhirat kelak..insyaAllah..& kite kene yakin & percaya Allah tidak akan menduga kite dgn apa yg kite tidak mampu tanggung,,,& hanya Allah yg tau apa yg terbaik utk kite...


Kat cni aku nk share antara blog2 yg aku lawat td supaya dgn membacanye kite sama2 dpt menginsafi diri...wallahualam

Doa Buat Alanna...
Kerna KAsih kita
Bila Hati Berbicara


P/s: kt entry lain la aku citer sbb aku tulis blog & apa aku nk tulis...ptg ni jiwa kacau...-_-

No comments:

Post a Comment